Kako zakonom zabraniti muslimane?

sanel
By sanel

Klub poslanika SNSD je prije neki dan tražio da se po hitnoj proceduri izmjeni Krivični zakon, po kojem bi bilo zabranjeno biti “vehabija”!!! To je toliko nevjerovatno, da sam na kraju prve rečenice morao staviti tri uzvičnika.

” Nezavisne” novine koje uređuje Milorad Dodik o tome su savjesno informirale čitaoce u broju od 01.09.2010, pod naslovom ” Nema zabrane nikaba i vehabija”!!! Opet moram staviti tri uzvičnika iz više razloga:
-Kako se može zabraniti postojanje nečega što ne postoji?
-Kako može to u tako rekordnom roku da se nađe na dnevnom redu Predstavničkog doma parlamentarne skupštine BiH?
-Zašto su izostale reakcije onih koji trenutno predstavljaju Bošnjake i postoji li trenutno uopšte bošnjački politički faktor kad se raspravlja o ovakvim stvarima?

Krenimo redom. “Vehabijama” nazivaju muslimane koji imaju malo drukčiji način odijevanja i nose brade. Oni za sebe nikad neće reći da su “vehabije”, smatraju to pogrdnim nazivom, nigdje nisu registrovani ni kao udruženje ni kao vjerska zajednica. Dakle, ko će odrediti ko je “vehabija”?

Samir Blagajčević koji je nedavno uhapšen, nije imao ni brade, ni kratkih pantalona, pa su mu Dodikovi mediji to sve smontirali i nikom ništa. Može li to raditi Dodikova kaznena ekspedicija, koja se proslavila hapšenjima u Bosnskom Novom i Bosanskoj Dubici, a kojima su nakon što su ih vojska i policija bosanskih Srba dobro etnički očistile od Bošnjaka i drugih nesrba promijenjena imena u Novi Grad i Kozarska Dubica. U akciji čišćenja tih gradova bili su aktivni učesnici raznih pokreta, koji su uredno registrovani (Četnički ravnogorski pokret i dr.)!

Usred Sarajeva, Drago Kalabić, vatreni pristalica Četničkog ravnogorskog pokreta, prijeti da će u skupštinu dovesti “momke sa majicama Karadžića i Mladića” i traži da se po zakonu zabrane muslimani, kojima su za tu svrhu dali ime “vehabije”, i nikom ništa.

Naši parlamentarci mu se pravdaju ili šute ko zaliveni! Kako ih nije sramota, smiješiti se sa bilborda i obećavati nam raj na zemlji? Imaju li trunku karaktera?

Imati u rukama žalostan kapital žrtve genocida i samo nakon petnaest godina doći u situaciju da se pravdaš svom dželatu koji te hoće i zakonski ukinuti, a uprkos tome tražiti ponovo mandat da predstavljaš svoj narod je bezobrazluk koji se ne može opisati.

Drugo pitanje koje sam postavio sebi i drugima je ta brzina kojom se sve što Dodik želi nađe u proceduri. Je li moguće da naši nikad nisu tražili niti pokušali staviti na dnevni red ukidanje pokreta, kojima su dokazani masovni zločini i genocid, ili da nisu mogli staviti u proceduru zakon o zabrani negiranja genocida? I je li moguće da nam se ponovo smiješe sa bilborda koje mi plaćamo, kako bi nas uvjerili da nam bez njih nema spasa?

Jedan (ne)čovjek, sa nadimkom zmija, ekspresno je isposlovao rušenje mesdžida u Livnu, koje samo nije imalo građevinske dozvole usred Ramazana!

Na treće pitanje je već djelimično dat odgovor, ali ipak moram upitati javno Sulejmana Tihića i Harisa Silajdžića, zašto nisu reagovali i jesu li oni bošnjački politički faktor?

Pomenuta dvojica su na vlasti (na najvišim nivoima) već petnaest godina, a bespravno sagrađena crkva na privatnoj zemlji u dvorištu nemoćne starice Fate Orlovic, još stoji!

I ova dvojica nam se smiješe sa bilborda i tvrde da smo bez njih izgubljeni! Imaju li obraza, trunku jednu?

Srpska pravoslavna crkva (SPC) je puna raznih sekti, koje i sama priznaje. Šta mislite kad bi policija sutra uhapsila nekoliko “Zilota”, pravoslavnih sveštenika, koji najortodoksnije propovijedaju pravoslavnu vjeru, među kojima bi se mirne duše našao vladika Kačavenda, čije su ruke krvave do lakata?

Ili da neko stavi u skupštinsku proceduru zahtjev za zabranu njihovog postojanja?

Sigurno vas ne treba podsjećati da je razlika između “vehabija” i Zilota ta što “vehabije” službeno ne postoje, a Zilote priznaje i SPC.

Postoji li mogućnost da njihovu zabranu traži neko, makar usred Sarajeva, ako je to nezamislivo u Banja Luci?

Muhamed Mahmutović

(Avaz)

Share This Article