Ahiretska poruka Magdiyevim ubicama

sanel
By sanel

Piše: Mr. Safet Kuduzović

Nakon što je El-Hadždžadž b. Jusuf Es-Sekafi ubio Abdullaha b. Zubejra i razapeo ga u Medini naredio je njegovoj majci Esmi, kćerki Ebu Bekra r.a. da mu se javi. Esma je odbila El-Hadždžadžovu naredbu nakon čega je rekao: ”Ili će doći ili ću poslati nekoga da je dovuče za njene rogove (tj. pletenice)”. Nakon što je odbila po drugi put došao je lično kod Esme i rekao joj: ”Šta misliš o mome postupku sa Allahovim neprijeteljem (ciljajući na njegovo ubistvo časnog ashaba Abdullaha b. Zubejra)?” Kazala je: ”Smatram da si ti uništio njegov dunjaluk, a on je uništio tvoj ahiret.” (Muslim, 16/83/2545)

Riječi Esme bint Ebi Bekr odnose se na svakoga ko nepravedno ubije muslimana. Veličina grijeha povećava se shodno bogobojaznosti i nevinosti ubijene osobe i može doći do stepena da Uzvišeni Allah sa Svojim bezbrojnim vojskama, od kojih je potpuno neovisan, objavi rat ubici. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, prenosi od Uzvišenog Allaha da je rekao: ”Ko bude u neprijeteljstvu sa Meni pokornim robom, Ja mu objavljujem rat.” (El-Buhari, str. 1382/6502)

Nedavno ubistvo Magdija Dizdarevića, rahimehullah, praktični je rezultat razmišljanja koga pojedini Bošnjaci (komunjare i zakleti Josipovi pioniri) nose u svojim grudima. Sva stradanja i patnje kroz koje je prošao naš narod u bliskoj prošlosti nije urazumio opijene i izbezumljene umove, već je povećao njihov gnjev i mržnju prema svemu što miriše na islam. Njima ne smetaju džambo krstovi, niti jaka zvona, niti crkveni tornjevi koji remete čak i estetiku građevinskog pravilnika, ali im zato smetaju ezani, hidžabi, džamije, brade, jednostavno smeta im islam. Zadojeni mlijekom ateizma nepokolebljivi su u borbi protiv islama, a pravu poslasticu u toj borbi predstavljaju im momci sa bradama i djevojke sa hidžabima. Uprkos tegobi koju nose u svojim prsima morat će, na njihovu žalost i žalost njihovih simpatizera, gledati vjernike, jer je islam u Bosni domaći i poželjan a razbojnici strani i nepoželjni.

Međutim, zločin koga su u ovoj košoneriji počinili određeni servisi javnog informisanja nije ništa manji od zločina mostarskih razbojnika. Marginiziranje, šturo i površno izvještavanje javnosti s jedne strane i pokušaj zataškavanja Magdijeva ubistva s druge strane, predstavlja ustvari, poticaj na ”antivehabijsku” kampanju i uznemiravanje vjernika. Preostalo je iščekivanje odgovornih službi, da li će najstrožije kazniti drogirani kafanski ološ koji sije nered po zemlji ili će ih, pak, nagraditi za profesionalno odrađen posao sa nekoliko uvjetovanih mjeseci ili eventualno godina, određene novčane kazne i sl., što bi, ustvari, bilo indirektno saučesništvo u ubistvu primjernog mostarca Magdija Dizdarevića i zeleno svjetlo uličnom smradu da se ubuduće po želji razračunavaju sa vjernicima. Zar nije primarna želja svakog društva da ima obrazovanu, čednu, lijepu i korisnu omladinu?! Omladinu koja će svjesno graditi bolju budućnost, ne prostake koji će pod utjecajem alkohola i droge remetiti javni red i mir, a po potrebi otuđiti i život onome ko nema snage ni moći da se samostalno zaštiti. Zar se mogu porediti ”ljudi” koji omrknu i osvanu u šupama i kafanskim podrumima pijani i drogirani, što ih čini krajnje nastranim i nasrtljivim sa onima koji brinu da mrava ne zgaze, da komšiju bilo čime ne povrijede, da ispunjavaju svoje obaveze prema ljudima općenito a prema roditeljima posebno?! Zar da ti i takvi koje majke proklinju od zore do akšama i gorko se kaju što su ih rodile, zar da uznemiravaju Allahove prijatelje i Njemu bliske robove?! Dovoljan nam je Allah a divan je On zaštitnik!   

Kako god da izgledala ovosjetska kazna moramo obradovati silnike ahiretskom patnjom koja je bolnija, kada bi samo znali i u nju vjerovali. Onaj ko ubije vjernika namjerno njemu pripada pet različitih kazni, sve bolnija od bolnije. Nigdje u Kur’anu Časnom nije spomenuta veća kazna od one koja pripada ubici vjernika. Uzvišeni Allah kaže: ”A ko hotimično ubije vjernika, kazna mu je Džehennem, u kojem će vječno ostati! Njemu slijedi i srdžba Allahova i prokletstvo, i njemu je kaznu veliku pripremio.” (En-Nisa, 93)

Ebu Seid El-Hudri i Ebu Hurejre prenose da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ”Kada bi stanovnici neba i stanovnici zemlje učestvovali u ubistvu vjernika Allah bi ih sviju strmoglavio u vatru džehennemsku.” (Tirmizi, 4/548/1398, sa ispravnim lancem prenosilaca)

Ibn Omer prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ”Ko kaže o vjerniku ono što nije pri njemu Allah će ga nastaniti u ’Redgatul-habal’ (znoj, gnoj, krv i ostali iscjedci džehenemlija) sve dok se ne riješi onoga što je rekao.” (Ebu Davud, 3/305/3597, sa ispravnim lancem prenosilaca.) Ako ovakva kazna pripada osobi koja potvori vjernika, šta je onda sa onim ko ga nepravedno ubije?!

Muavija prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ”Za očekivati je da će Allah oprostiti sve grijehe osim osobi koja umre kao nevjernik ili osobi koja hotimično ubije vjernika.” (Ahmed, 4/99, sa vjerodostojnim lancem prenosilaca.)

Enes b. Malik prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ”Allah je odbio primiti pokajanje osobe koja (namjerno) ubije vjernika.” (Ed-Dija u El-muhtare, 6/163/2164, sa ispravnim lancem prenosilaca. Vidjeti: Es-silsiletus-sahiha, 2/303 i Sahihul-džamia, 1/67)

Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ”Ko pomogne ubistvo vjernika sa pola riječi doći će na Sudnji dan a na njegovom čelu piše: Izgubio nadu u Allahovu milost.” (2/874/2620, sa slabim lancem prenosilaca.)

Molim Uzvišenog Allaha da oprosti bratu Magdiju i nastani ga u najljepša džennetska prostranstva, a da njegove ubice i sve koji neumorno spletkare protiv vjernika osramoti na dunjaluku i ahiretu. Amin ja Rabbel-alemin!

Share This Article