Ko kaže da su mudžahidi nepogrešivi?

sanel
By sanel

Zašto je u posljednje vrijeme organizacija “Islamska država u Iraku i Šamu” (IDIŠ) postala predmetom oštre kritike svih ostalih revolucionarnih snaga na prostoru Sirije? Zašto pripadnici IDIŠ-a nastoje krivo prikazati sve svoje protivnike i neistomišljenike i dovesti u sumnju i njihovu vjeru i čast? Na političkom planu, oni pokušavaju  svoje protivnike svesti samo na Sirijsku nacionalnu koaliciju i na Generalštab Oslobodilačke vojske Sirije na vojnom planu, i pored toga što je Islamski front sa mnogim svojim pridruženim članicama i sam postao protivnik IDIŠ-a sa kojim je vodio i krvave oružane sukobe!? Ovome možemo dodati i činjenicu da su i islamski učenjaci različitih usmjerenja i provenijencija izdali vrlo oštre proglase i saopćenja u kojima IDIŠ-u pripisuju velike šerijatske prijestupe, da bi se na kraju Savezi islamskih učenjaka u Šamu odrekli IDIŠ-a i borbu pod njihovom komandom i zastavom proglasili oholom, uobraženom i zbog svega toga zabranjenom.

Argument koji pristalice IDIŠ-a i njegovi simpatizeri koriste u odbrani jeste činjenica da je njihova vojska sastavljena od mudžahida koji su došli iz različitih krajeva svijeta kako bi pomogli sirijski muslimanski narod nad kojim vatropoklonici i nusajrije sprovode genocid, uz jasno odobravanje jevreja i kršćana… i da su njihovi mudžahidi ostavili svoje porodice i domovine i došli da za svoju vjeru i braću muslimane žrtvuju čak i svoje živote.

Sve to što kažete u globalu je tačno i to će samo zlonamjernici osporiti i negirati. Na osnovu onoga što je vidljivo, možemo kazati da se radi o čisto šerijatskom, vjerskom motivu i namjeri. Svako onaj ko dođe u Šam (Siriju) kako bi se borio protiv zločinaca, došao je pa skoro u sigurnu smrt.

Međutim, ispravna namjera jeste neminovan uvjet, ali ne i dovoljan. Ako pretpostavimo da je namjera ovih mudžahida ispravna – što svakako i smatramo – treba znati da su neophodna dva uvjeta da bi djelo bilo primljeno kod Allaha: iskrena namjera i ispravan postupak, a to je da postupak bude u skladu sa Kur’anom i Poslanikovom praksom (sunnetom). Dakle, dobra i ispravna namjera sama po sebi nije dovoljna.

Najbolja vojska koju poznaje historija bila je sastavljena od plemenitih ashaba kojima je zapovjednik bio lično Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, najbolji od svih ljudi. Međutim, ta činjenica nije spriječila Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da ukori one ashabe koji su griješili, kao što se desilo u Bitki na Uhudu i Hunejnu. Pa kako onda neki ljudi u ovom našem vremenu pokušavaju i sebi i drugima pripisati nepogrešivost samo zbog toga što se bore protiv nevjernika?

Uzdizati se nad Allahom i optuživati svoje kritičare i neistomišljenike u pitanjima njihove vjere i namjera, svakako je ružan postupak koji se treba izbjegavati.

Potvrđeno je i dokazano da su pripadnici IDIŠ-a počinili djela koja su bez imalo sumnje zabranjena, a najveće od svega toga jeste olahko upuštanje u sukob i borbu sa drugim muslimanima i ohalaljivanje njihovog života i zbog najsitnijih razloga. Također, u to spada i njihov pokušaj nasilnog nametnja prisege svim ostalim jedinicama prisutnim na tlu Sirije, iako smo iz ranijih iskustava u džihadu naučili da su se mudžahidi koji su dolazili sa strane ustručavali da preuzmu vodstvo i komandu, što je svakako bolje i sigurnije.

Možda je najveća nevolja i postupak koji su učinili lideri IDIŠA-a njihova prijetnja ostalim mudžahidima da će položaje i front koji drže prepustiti nusajrijskom nasilniku i njegovim krvoločnim saveznicima.

Tako ne postupaju mudžahidi koji se bore radi Allaha Uzvišenog. Da niste možda bolji od Allahove sablje Halida b. Velida kojeg je Omer b. Hattab, radijallahu anhu, smijenio sa pozicije zapovjednika mudžahida u Šamu, a on se nakon toga nastavio boriti na Allahovom putu kao obični vojnik, sa istim žarom kao što se borio i kao vojskovođa? Šta vam je, kako rasuđujete?

Zato, neka svaki iskreni mudžahid istupi iz IDIŠ-a i neka se priključi redovima domaćih mudžahida, Sirijaca, u Šamu, jer u tome je svako dobro i korist i za islam i za islamski ummet.

 

Napomena:

Ovaj tekst je objavljen u ponedjeljak, 6. januara 2014 g. / 5. rebiul-evvela 1435 h.g. na islamskom web portalu almoslim.net čiji je glavni i odgovorni urednik uvaženi šejh, dr. Nasir b. Sulejman el-‘Umer. (njegovu sažetu biografiju vidjeti OVDJE)

Izvor: http://almoslim.net/node/198014

Prevod i obrada: minber.ba

Share This Article