Preveo: Harmin Suljić
Potez na koji se nisu osmjelili neprijatelji islama, povukao je ”šejh” Al-Azhara prisiljavajući jednu studenticu na skidanje nikaba. On se time nije zadovoljio nego je prešao granicu time što je istu ponižavao i povrijedio njene osjećaje. Ovakav postupak ukazuje na nehumanost jednog čovjeka koji se očigledno po svom izgledu prodaje u vjeri da bi održao svoj položaj.
Potez na koji se nisu osmjelili neprijatelji islama, povukao je ”šejh” Al-Azhara prisiljavajući jednu studenticu na skidanje nikaba. On se time nije zadovoljio nego je prešao granicu time što je istu ponižavao i povrijedio njene osjećaje. Ovakav postupak ukazuje na nehumanost jednog čovjeka koji se očigledno po svom izgledu prodaje u vjeri da bi održao svoj položaj.
Novine ”Egipćanin danas”, poznate po svojim otvorenim sekularističkim pogledima i stavovima, a koje su u vlasništvu kršćanina koji javno ispoljava svoje neprijateljstvo prema islamu, Nedžiba Savisa, objavile su povodom ovog događaja sljedeći tekst:
”Šejhul-Azhar prisiljava učenicu na skidanje nikaba… obznanjujući svoju odluku izdavanjem odluke koja zabranjuje nikab unutar obrazovne institucije…
Doktor Muhammed Sejjid Tantavi, šejhul-Azhar, u svojoj posjeti studentskim odjeljenjima na Azharu, prisilio je jednu od učenica da skine nikab sa lica. Cilj posjete bio je sprečavanje širenja virusa pandemske gripe H1N1 poznatog kao ‘svinjska gripa’. Tom prilikom izjavio je kako će donijeti odluku o zabrani ulaska unutar univerziteta ženama i djevojkama sa nikabom.
”Šejhul-Azhar prisiljava učenicu na skidanje nikaba… obznanjujući svoju odluku izdavanjem odluke koja zabranjuje nikab unutar obrazovne institucije…
Doktor Muhammed Sejjid Tantavi, šejhul-Azhar, u svojoj posjeti studentskim odjeljenjima na Azharu, prisilio je jednu od učenica da skine nikab sa lica. Cilj posjete bio je sprečavanje širenja virusa pandemske gripe H1N1 poznatog kao ‘svinjska gripa’. Tom prilikom izjavio je kako će donijeti odluku o zabrani ulaska unutar univerziteta ženama i djevojkama sa nikabom.
Tantavi je tokom svoje posjete bio iznenađen kada je u jednom od ženskih odjeljenja instituta ”Ahmed el-Libi” u gradu En-Nasr zatekao učenicu sa nikabom unutar razreda. On se naljutio i zatražio od nje da istog trenutka skine nikab rekavši: ‘Nikab je samo običaj i nema nikakve, bliske ili daljnje, veze sa vjerom islam. Ti sjediš sa svojim drugaricama, zašto si stavila nikab?’
Učenica nije imala izbora pred ovakvim napadom nego je postupila onako kako joj je bilo naređeno i otkrila je lice. Tantavi ju je dočekao riječima: ‘Da si kojim slučajem lijepa, šta bi, tek, onda stavila na lice.’
Jedna od profesorica odgovorila je rekavši: ‘Učenica skida nikab kada uđe u razred zato što su ovdje samo djevojke i žene. Stavila ga je samo zato što je saznala da će uvažena delegacija posjetiti razred.’
Jedna od profesorica odgovorila je rekavši: ‘Učenica skida nikab kada uđe u razred zato što su ovdje samo djevojke i žene. Stavila ga je samo zato što je saznala da će uvažena delegacija posjetiti razred.’
Šejhul-Azhar zatražio je od učenice da nikada više u životu ne stavi nikab. Ona je rekla da ga nosi samo zato što ne želi da je neko gleda, a on je odgovorio: ‘Rekao sam ti da nikab nema nikakve veze sa islamom osim što je to običaj. Ja bolje razumijem vjeru od tebe i onih koji su te unazadili.’
Tantavi je istog trenutka obznanio da će biti donesena odluka kojom će se zabraniti ulazak ženama i djevojkama sa nikabom u sva odjeljenja Al-Azhara.”
Šejhul-Azhar, autor djela ”Et-Tefsirul-vesit”, osudio je učenicu zbog nošenja nikaba kao da nikada u svom životu nije pročitao da je ovo pitanje razilaženja među islamskim učenjacima.
Šejhul-Azhar, autor djela ”Et-Tefsirul-vesit”, osudio je učenicu zbog nošenja nikaba kao da nikada u svom životu nije pročitao da je ovo pitanje razilaženja među islamskim učenjacima.
Šejhul-Azhar povrijedio je djevojku jer joj je pred njenim prijateljicama rekao da je ružna, nakon što je sebe lišio svega što se može nazvati ljudskim osjećajima kod jednog, da ne kažem oca, nego običnog čovjeka.
Šejhul-Azhar, ja ću ti se obratiti riječima ljudskih prava, a ne jezikom nauke kojim ti moraš da govoriš jer je to obaveza u vašoj državi. Ja ti neću spominjati dokaze na kojima se temelji propis nikaba u Kur’anu ili sunnetu, nego ću ti govoriti o najosnovnijim pravima jednog čovjeka.
Šejhul-Azhar, ja ću ti se obratiti riječima ljudskih prava, a ne jezikom nauke kojim ti moraš da govoriš jer je to obaveza u vašoj državi. Ja ti neću spominjati dokaze na kojima se temelji propis nikaba u Kur’anu ili sunnetu, nego ću ti govoriti o najosnovnijim pravima jednog čovjeka.
Gdje je očuvanje tuđe slobode i pravo govora? Gdje je pravo ove učenice čije si osjećaje povrijedio narugavši joj se pred prijateljicama, profesorima i ostalim prisutnima?
Šejhul-Azhar, rat između tebe i ministra obrazovanja više je nego očigledan. On te uvijek optužuje za nemoć i neodgovornost. Kada je napisao knjigu o zabrani nikaba opisujući ga beduinskim običajem, ti si požurio laskajući mu time pa si prinio prvi kurban dokazujući svoju poslušnost njemu i udaljavanje od svega onoga što nije njegov put i pravac. Ne znam zašto si to uradio: jesi li želio da ga zadovoljiš tim postupkom ili je to zbog slabosti koju si stekao u životu?
Šejhul-Azhar, kada bi Francuska pokrenula rat protiv hidžaba u islamskom svijetu, ni od koga ne bi imali podršku i niko ne bi dozvolio da se djevojkama islama skine hidžab – osim tebe.
Šejhul-Azhar, kada bi kršćani, a prije njih crkveni lobiji Egipćana u Americi, zatražili dozvolu da proliju krv naše sestre Wefa Kostantin, ili da bude predana njima, u islamskom svijetu ne bi našli nikoga ko bi se odazvao njihovom pozivu – osim tebe.
Šejhul-Azhar, kada bi izraelski predsjednik zatražio da mu neko poljubi ruku, ne bi se u cijelom islamskom svijetu našao neko ko će to učiniti – osim tebe.
Šejhul-Azhar, uprkos tome što je Ebu Džehl b. Hišam bio uglednik Kurejšija, nije sebi dao za pravo da uđe u bilo čiju kuću ili da skloni zastor, jer Allaha se bojao kada su bile u pitanju žene muslimana. Kako se ti ne stidiš???
Allaha se boj, Allaha se boj! Tvoja djela ukazuju da si ti gubitnik. Ako si takav, zašto se onda, Allaha radi, ne pomakneš sa pozicije na kojoj si sada? Pusti muslimane neka žive. Idi pravo svojoj kući, grješniče!
Sestro, Allah te učvrstio, Allah te blagoslovio! Nemoj skidati svoj nikab! Ako tvoji roditelju budu morali da te prebace u drugu školu ili čak da učiš kod kuće, Allaha mi, nećeš ništa izgubiti.
Vidjet ćeš da će te Allah nagraditi i počastiti nakon što te je šejhul-Azhara ponizio u tvojoj državi.
Šejhul-Azhar, rat između tebe i ministra obrazovanja više je nego očigledan. On te uvijek optužuje za nemoć i neodgovornost. Kada je napisao knjigu o zabrani nikaba opisujući ga beduinskim običajem, ti si požurio laskajući mu time pa si prinio prvi kurban dokazujući svoju poslušnost njemu i udaljavanje od svega onoga što nije njegov put i pravac. Ne znam zašto si to uradio: jesi li želio da ga zadovoljiš tim postupkom ili je to zbog slabosti koju si stekao u životu?
Šejhul-Azhar, kada bi Francuska pokrenula rat protiv hidžaba u islamskom svijetu, ni od koga ne bi imali podršku i niko ne bi dozvolio da se djevojkama islama skine hidžab – osim tebe.
Šejhul-Azhar, kada bi kršćani, a prije njih crkveni lobiji Egipćana u Americi, zatražili dozvolu da proliju krv naše sestre Wefa Kostantin, ili da bude predana njima, u islamskom svijetu ne bi našli nikoga ko bi se odazvao njihovom pozivu – osim tebe.
Šejhul-Azhar, kada bi izraelski predsjednik zatražio da mu neko poljubi ruku, ne bi se u cijelom islamskom svijetu našao neko ko će to učiniti – osim tebe.
Šejhul-Azhar, uprkos tome što je Ebu Džehl b. Hišam bio uglednik Kurejšija, nije sebi dao za pravo da uđe u bilo čiju kuću ili da skloni zastor, jer Allaha se bojao kada su bile u pitanju žene muslimana. Kako se ti ne stidiš???
Allaha se boj, Allaha se boj! Tvoja djela ukazuju da si ti gubitnik. Ako si takav, zašto se onda, Allaha radi, ne pomakneš sa pozicije na kojoj si sada? Pusti muslimane neka žive. Idi pravo svojoj kući, grješniče!
Sestro, Allah te učvrstio, Allah te blagoslovio! Nemoj skidati svoj nikab! Ako tvoji roditelju budu morali da te prebace u drugu školu ili čak da učiš kod kuće, Allaha mi, nećeš ništa izgubiti.
Vidjet ćeš da će te Allah nagraditi i počastiti nakon što te je šejhul-Azhara ponizio u tvojoj državi.
Ako te roditelji prebace na kućno obrazovanje nevezano za Azhar, šta ti onda može naštetiti ako je Azhar oskrnavio tvoj zastor i povrijedio tvoje osjećaje.
Drži se hidžaba, cijenjena sestro, nemoj posustati!
Molim Allaha da tebe podrži i dadne snage tvojim roditeljima, da vas svakim dobrom nagradi za moralno postupanje!
Drži se hidžaba, cijenjena sestro, nemoj posustati!
Molim Allaha da tebe podrži i dadne snage tvojim roditeljima, da vas svakim dobrom nagradi za moralno postupanje!
Izvor: www.islamway.com