Es-selamu alejkum!
Odgovor: U vezi pitanja da li je ženi dozvoljeno na ime mehra tražiti mushaf, islamski učenjaci imaju oprečna mišljenja: većina učenjaka dozvoljavala je takav postupak, dok je jedan dio učenjaka – hanbelijska pravna škola – to smatrao zabranjenim.
Razlog njihovog razilaženja vraća se na pitanje da li je dozvoljeno prodavati mushaf ili ne. Oni koji su smatrali da je dozvoljeno prodavati mushaf, smatrali su da je dozvoljeno da žena na ime mehra uzme mushaf, a oni koji su smatrali da nije dozvoljeno prodavati mushaf, kazali su da nije dozvoljeno ženi da uzme mushaf na ime mehra.
Imam Nevevi u poznatom djelu’’El-Medžmu’’ i imam Ibn Kudame u ‘’Mugniju’’ navode da su učenjaci hanefijske pravne škole smatrali dozvoljenim prodavanje mushafa. Na osnovu spomenute činjenice može se kazati da hanefijska pravna škola dozvoljava da žena na ime mehra uzme mushaf.
A Allah najbolje zna!
Odgovorio: Pezić Elvedin