22 firme podržavaju kupovinu domaćeg

sanel
By sanel

Udruženje Kupujmo i koristimo domaće nastavlja svoje kampanje kojima pokušava probuditi svijest kod bh. građana o značaju kupovine domaćih proizvoda.
Tako je jučer počela nova kampanja promocije domaćih proizvoda i usluga pod nazivom Domaće ili strano, nije ti to isto, potvrdio je za Oslobođenje Admir Kapo, predsjednik Udruženja Kupujmo i koristimo domaće.

80 dana

“U kampanji učestvuju 22 domaće kompanije iz cijele BiH. Kampanja će trajati 80 dana, tačnije do 18. juna”, istakao je Kapo.

Ovo je treća kampanja, a prošle godine provedene su dvije kampanje Upalimo svjetlo u BiH i Volimo BiH, koje su prema rezultatima koje Udruženje ima, napravile znatne pomake u promociji i prodaji domaćih proizvoda.

“Da su u prošlogodišnjim kampanjama napravljeni osjetni rezultati kako u bh. ekonomiji, tako i u firmama koje su učestvovale u ovom zajedničkom poduhvatu, govori prije svega podatak da je prošle godine deficit BiH smanjen za osam posto, odnosno 663 miliona KM, što znači da su unutar naših granica ostale stotine miliona maraka”, istakao je Kapo.

On je izrazio zadovoljstvo što je Udruženje pomoglo i dalo veliki doprinos smanjenju deficita, jer svijest bh. građana se nezaustavljivo budi.

Planovi

“Firme su to prepoznale i mi nastavljamo svaki put uspješnije uz očekivanje još većih rezultata. Tome u prilog ide činjenica u povećanju broja kompanija koje učestvuju u kampanji”, kazao je Kapo.

Prema njegovim riječima, ukoliko se ova kampanja pokaže uspješnom kao i prethodne, nova kampanja je planirana za jesen. U kampanju Domaće ili strano, nije ti to isto, uključen je i bh. glumac Emir Hadžihafizbegović.

(Oslobodjenje)

Share This Article