Oslobođenje od islama

sanel
By sanel

Piše: Mr. Semir Imamović
Kada smo pomislili da je islamofobija u Sarajevu dotakla fašističko dno, i da nema kud dublje otići od nazivanja Časnog Kur’ana – „kujanom“, dogodilo se iznenađenje koje po svojoj morbidnosti nadilazi čak i danske i holandske izljeve mržnje prema muslimanima. U listu „Oslobođenje“ očito je da sjede osobe koje ništa drugo ne rade do li smišljaju kako što ogavnije uvrijediti vjeru u Bošnjaka, iako su vjerska osjećanja zagarantirana Ustavom i zakonima Bosne i Hercegovine. Posljednja uvreda plasirana je na Novu 1433. hidžretsku godinu, kao neka vrsta čestitke Bošnjacima, kojima je poručeno da Islamska zajednica i Reisu-l-ulema, džamije i mektebi, proizvode teroriste.

Tri karikature koje su objavljene u povodu nove hidžretske godine brutalna su uvreda na račun islama i muslimana, jer je u prvoj karikaturi prikazana grupa terorista, među kojima je i veliki bošnjački pjesnik Džemaludin Latić, kako stoji postrojena sa bombama i puškama, i čeka da krene u napad, dok iza njih stoje reisu-l-elema Cerić i saudijski suveren, a u pozadini su džamije kao „opasna mjesta“ u kojima su ovi tzv. islamski teroristi stekli obuku; na drugoj karikaturi su djeca u mektebu, prikazana kao idioti, koji ismijavaju reisu-l-ulemu, uz plakate na zidovima mekteba na kojima se ajeti iz Kur’ana poistovjećuju sa jajima, a Rijaset sa poljoprivrednom firmom; treća karikatura prikazuje reisu-l-ulemu Cerića kako stoji na vrhu „Avazovog“ tornja i uzvikuje „Avazu ekber“, čime je blasfemično osrknavljen temeljni muslimanski izraz obraćanja Bogu, ali i džamija koja je prikazana kao poslovni neboder. Iz ovih uvredljivih i klevetničkih crteža raspliću se desetine pitanja, od onih naoko nevažnih, kao što je pitanje prikazivanja Saudijske Arabije kao države koja sponzorira terorizam, pa do nedvosmislenog prikazivanja džamija i mekteba kao centara za obuku terorista, iz čega proizilazi jednakost islama i terorizma. Zbog toga je ovo dosad najteža uvreda muslimana u Evropi, jer je „Oslobođenje“ transparentno i bestidno poručilo da je islam jednak terorizmu, a terorizam islamu.

Naravno, u „Oslobođenju„ nikad nije objavljena slična karikatura Srpske pravoslavne crkve i njenih poglavara, za koje postoji mnoštvo snimaka na kojima se vidi kako popovi blagosiljaju jedinice koje čine ratne zločine, što znači da je „Oslobođenje“ dio propagandne mašine koja mijenja istinu o agresiji i genocidu. Doduše, to više nije onaj antifašistički list koji je branio i afirmirao vrijednosti ZAVNOBiH-a, danas je to samo ambalaža tog časnog imena, a u suštini to je medijska filijala velikosrpskih i velikohrvatskih projekata. Vidi se to po istovjetnom odnosu prema islamu, jer su i Miloševićevi i Tuđmanovi propagandisti na jednak način, kao Vildana S., Enver K., Hadžem H., Bazdulj M., i dr. – optuživali Bošnjake za vjerski radikalizam. A tzv. radikalizam se danas sastoji u nosanju dužih brada, a kada bi se te brade skratile, na red bi došlo nosanje „francuzica“, a onda nešto treće i deseto. Nije suština u radikalizmu kojeg nije bilo ni 1992. godine, već u permanentnom izmišljanju tog tzv. radikalizma u Bošnjaka.

Taj kvislinški zadatak direktno udara na ustavna prava bošnjačkog naroda, kome, kao i svakom narodu, pripada pravo na slobodu vjeroispovijesti. A kakva je to sloboda ako se vjera jednog naroda ovako brutalno vrijeđa i satanizira?! Gdje je sada Vijeće za štampu da osudi ovo drastično kršenje svih pravila novinarstva? Gdje su Javni tužilac i pravosudne instance da zaštite Ustav ove zemlje?! Ili su i oni dio istog okupatorskog projekta?!! Tako su komunisti horski napadali 50-tih godina, Partija naredi, partijski mediji optuže, a partijski „kadija“ i optuži i osudi. Danas je cilj slomiti Islamsku zajednicu koja će, ako prepusti tzv. vehabije na nemilost dejtonskim obavještajcima, vremenom prepustiti i sve druge džematlije. Što duže traje i ojačava otpor Islamske zajednice protiv ovih pritisaka, to je izraženije bjesnilo kod „vildana“ koje shvataju da nema ništa od podjela u Bošnjaka. Bošnjaci su jedan složni džemat, probuđen i svjestan, staložen i superioran, odlučan da se uvredama i progonima suprotstavi saburom i jačanjem svoga jedinstva.

Saff br. 305.

Share This Article