Vijestiiiiii

Osuda zloupotrebe termina “islam”

320views

U povodu političke zloupotrebe termina „islam”, Služba za odnose s javnošću Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini izdala je saopćenje za javnost u kojem se kaže:

Upotreba termina „islam” i vrijednosti koje on u sebi implicira u političke svrhe ili radi političke manipulacije je neprihvatljiva i vrijeđajuća za muslimane i Islamsku zajednicu u Bosni i Hercegovini. Islam je Božija Riječ, Njegova Istina koja je spuštena ljudima i u sebi nosi univerzalne vrijednosti i principe dobra za ljude.

Milorad Dodik je u kontekstu oživljavanja sjećanja na početak genocidnog projekta ponovo  koristio termin „islam”, rekavši da su Bošnjaci putem Alije Izetbegovića imali očiglednu namjeru da islamiziraju Bosnu i Hercegovinu. Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini najoštrije osuđuje ovu i svaku drugu vrstu zloupotrebe termina „islam”, kao praksu kojoj često posežu neki srpski političari i ekstremisti. Islamska zajednica insistira da srpski političari u Banja Luci i Beogradu prestanu zloupotrebljavati vjeru islam i skreće pažnju međunarodnoj zajednici da srpski političari u Beogradu i Banja Luci šire klimu mržnje i rasizma prema muslimanima zbog njihove vjere islama. Dok nije kasno Islamska zajednica upozorava na opasnost od rasizma, šovinizma i islamofobije.

Još jednom Islamska zajednica ponavlja i poručuje Miloradu Dodiku da su mu bošnjački političari adresa kojoj se treba obratiti za politička pitanja, a da on nije kompetentan da se bavi islamom. Stiče se utisak da je Milorad Dodik, nakon što je dobio uvjerenje da je navodno „pobjedio” Harisa Silajdžića, te nakon povlačenja u dobrovoljnu izolaciju Sulejmana Tihića i „prizemljenja” Zlatka Lagumdžije, robusno krenuo na Islamsku zajednicu i vjeru islam. Islamska zajednica obznanjuje da će uz podršku muslimana, onim čime raspolaže, braniti svoja prava i muslimanske interese od svakoga pa i od Milorada Dodika. Islamska zajednica i reisu-l-ulema po svom poslanju imaju obavezu da ozbiljno shvataju zabrinutosti svoga naroda. Kako neko reče, isto je raniti čovjeka ili ga ubiti, jer je to pokazatelj odnosa prema nekome ili nečemu. Stoga Islamska zajednica ima obavezu da na najmanju ogrebotinu njenog naroda reagira, unatoč nijemim posmatračima koji nemaju znanja ili hrabrosti da štite sebe, ako već neće svoj narod.

Moramo primjetiti zanimljivu činjenicu da Milorad Dodik, pošto nema živih političara, najavljuje svoje napada na mrtvog Aliju Izetbegovića, računajući da ga već odavno niko ne brani i da su se njegovi politički nasljednici dobrim dijelom odrekli svega Alijinog, osim njegovog imena pred izbore i prisjećanja na dan njegove smrti, porukom da je “Alija bio istorijska ličnost” – i ništa više. Očito, Dodiku smeta i mrtav Alija Izetbegović, i mrtvog ga se boji.

Dakako, drugo je pitanje ima li iko da odgovori Dodiku u ime mrtvog Alije Izetbegovića? Gdje su Bošnjaci, njihova pamet i sloboda, ili opet čekaju da im Dodik dođe na kućna vrata pa da se probude i shvate da napad na Aliju ustvari nije na Aliju, već na njih i njihovu porodicu? Jesu li Bošnjaci opet spremni da plaču kao nejač za onim što treba da brane kao muškarci? Hoće li im opet biti silovane majke, sestre i kćerke da bi shvatili da se trebaju boriti za druge, kako bi odbranili vlastita prava, prije svih pravo na život i čast?- kaže se u saopćenju Službe za odnose s javnošću Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini.

(rijaset.ba)