Odgovor: Takva tekućina kada se pojavi u periodu hajza po ispravnijem mišljenju učenjaka smatra se hajzom.
Dokaz ovog mišljenja je predaja od Ummu Atijje, r.a., u kojoj kaže: “Kudru i sufru (žućkastu tekućinu) nismo smatrali ničim (hajzom).” Ova predaja je kod Buharije, a Ebu Davud, Hakim i Bejhaki vjerodostojno prenose ovu predaju uz dodatak: “nakon čistoće”. Tekst ove predaje govori da se ovakva tekućina kada se pojavi nakon što žena postane čista ne smatra hajzom, a iz toga se razumije da, u slučaju kada se pojavi prije čistoće, tj. u vremenu hajza, smatra se hajzom. Argument koji jača ovo mišljenje je i ajet: “I pitaju te o mjesečnom pranju. Reci: ‘To je neprijatnost.'” (El-Bekara, 222). Pomenuta takućina je, bez sumnje, vid neprijatnosti, pa se stoga kada se pojavi u ustaljenom vremenu tretira hajzom. (El-Mugni, Ibnu Kudame, 1/202, i Eš-Šerhu-l-mumti’, 1/499).
Prema tome ispravno si, inšaAllahu, postupila i nisi obavezna naklanjati propuštane namaze.
Odgovorio: Mr. Hakija Kanurić