Notice: Trying to get property 'post_excerpt' of non-object in /var/www/vhosts/minber.ba/httpdocs/2020/wp-content/themes/minbertheme/templates/template_single_post.php on line 1084
Vijesti

Medijska cenzura u Egiptu: Zabrana rada četiri televizijska kanala

332views

Egipatski sud je izdao naredbu kojom se prekida emitovanje za četiri televizijska kanala, uključujući Al Jazeeru Mubasher Misr, kanal koji je u potpunosti posvećen događajima u ovoj zemlji. Administrativni sud je izdao naredbu o prekidu emitovanja još nekoliko televizijskih kanala, uključujući Al-Yarmouk, sa sjedištem u Ammanu, Jordan, a zbog njihovih navodnih veza sa tamošnjim ogrankom organizacije Muslimansko bratstvo, te kanal Al-Quds sa sjedištem u Gazi, a koji je navodno vezan sa Hammasom, te Ahrar 25 koji je povezan sa egipatskim ogrankom organizacije Muslimansko bratstvo.

Četiri satelitska kanala poznata su jer su pružali javljanja uživo sa demonstracija koje su organizovale pristalice svrgnutog egipatskog predsjednika Mohameda Morsija. Protesti su nasilno prekinuti sredinom augusta, a tom prilikom je na hiljade građana povrijeđeno i na stotine ubijeno.

Ovi kanali su navodno krivi jer su emitovali program bez da imaju potrebne dozvole i jer su propagirali “lažne informacije” koje su “nauršile egipatsku reputaciju”.

Isti sud je u ponedjeljak odbio da zatvori i oduzme dozvolu Hafez satelitskom kanalu koji emituje program baziran na učenju selefija. Vlasti su inicijalno zatvorile ovaj kanal 3. jula, odmah nakon što je Morsi u vojnom udaru uklonjen sa vlasti.

Egipatska vlast je optužila katarsku Al Jazeeru za pristrasnost i favoriziranje Morsija i njegovih pristalica, dok je te navodi ovaj kanal odbacio.

Odluke administrativnog suda moraju odmah biti provedene, ali se na njih naknadno može uložiti žalba.

(AA)