Ostala pitanja

Fetva šejha Albanija r.h. “O upotrebi nasilja prilikom pozivanja u islam”

493views
Preveo: Hfz. Dževad Gološ
”Isto kao što sam i prije, tako i sada onima koji razglabaju po pitanju vladara, te vladare muslimane proglašavaju nevjernicima, kažem slijedeće: Ako zamislimo da su ovi vladari stvarno nevjernici i da postoji vladar koji je iznad njih, koji bi ih kada bi se objelodanilo njihovo stanje, kaznio šerijatskom kaznom – samim tim nameće se pitanje kakve onda koristi ima od ovih rasprava sa praktične strane? Šta možete da učinite?
Kada istovremeno govorimo o vladarima nevjernicima koji su uzurpirali muslimanske sredine i o židovskoj okupaciji Palestine kojom smo iskušani, logično se postavlja pitanje šta mi i vi možemo da uradimo sa ovim okupatorom, a šta vi možete da uradite sa onima koje nazivate nevjernicima?
 
Ovom prilikom neophodno je skrenuti pažnju na nužnost ostavljanja ovakvih rasprava i usmjeravanje svih snaga na primjenu sunneta Allahovog Poslanika, s.a.v.s., koji je temelj na kojem opstoji islamska vlast, na kojem je odgajao svoje ashabe i izveo ih na tom temelju i osnovi. Ovakva praksa treba da se nađe pri svakom džematu koji  radi na polju vraćanja islamske vlasti, dakle, ne da se ta vlast vrati samo na teritoriju islamskih zemalja nego da zavlada na cijeloj zemlji, kako bi se ostvarile riječi Uzvišenog:
”On je poslao Poslanika Svoga s uputstvom i pravom vjerom da bi je izdigao iznad ostalih vjera, makar ne bilo po volji mnogobošcima.” (Et-Tvebe, 33)
 
U vjerodostojnim hadisima Allahovog Poslanika, s.a.v.s., navodi se da će se ovaj ajet obistiniti, pa kako bi muslimani bili u prilici da ovaj ajet sprovedu u praksu kažemo: Da li će se to ostvariti tako što će se podići revolucije protiv vladara koje vi smatrate nevjernicima?
Takvi ljudi, i pored toga što imaju pogrešno mišljenje, ne mogu ništa da učine!!!
Kakav je način? Koji je put? Nema sumnje da je to Poslanikova, s.a.v.s., smjernica na koju je upućivao svoje ashabe prilikom svakog govora, a to su riječi – ”najbolja uputa je uputa Muhammeda, s.a.v.s.”
 
Shodno tome, obaveza svim muslimanima, a posebno onima koji rade na polju povratka islamske vlasti, jeste da počnu odakle je počeo Allahov Poslanik, s.a.v.s.! To je ono što običavamo obuhvatiti sa dvije kratke riječi: ”čišćenje” i ”odgoj”!
To kažemo iz razloga koji ne poznaju ovi i ovakvi, ili bolje rečeno prave se da ne poznaju, jer oni nisu u stanju da išta učine osim da vladare proglase nevjernicima. I tako vladare proglašavaju nevjernicima i ne čine ništa drugo osim što proizvode fitnu (smutnju), što je stvarnost ovih posljednjih godina koje i sami poznajete, počevši od fitne u Haremu, pa Egiptu, pa ubistvo Sadata, prolijevanje krvi velikog broja nedužnih muslimana, zatim i Sirija, zatim sada u Egiptu i Alžiru, a nažalost  sve to iz razloga što su se suprotstavili velikom broju kur’ansko-sunnetskih tekstova, a posebno riječima Uzvišenog:
”Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor za onoga koji se nada Allahovoj milosti i nagradi na onom svijetu, i koji često Allaha spominje.” (El-Ahzab, 21)
Ako želimo da sprovedemo Allahov zakon na Zemlji, da li počinjemo sa borbom protiv vladara, a ustvari i ne možemo da se protiv njih borimo, ili počinjemo odakle je počeo Allahov Poslanik, s.a.v.s.? Nema sumnje da je odgovor:  ”Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor.”

Sa čime je počeo Allahov Poslanik, s.a.v.s.?
Poznato vam je da je počeo sa pozivanje pojedinaca za koje je smatrao da su spremni prihvatiti Istinu, i tada su mu se odazvale određene osobe, kao što se  navodi u siri Allahovog Poslanika, s.a.v.s.!
Zatim je nastupio period mučenja i izolacije koje je zadesilo muslimane u Mekki!
Nakon toga, došla muslimanima se naređuje da učine hidžru, prvu i drugu, i još druge stvari koje su poznate, sve dok islam nije došao do Medine, zatim borba protiv nevjernika i borba protiv židova.
-To znači da moramo početi sa podučavanjem drugih islamskim propisima, kao što je to činio i Poslanik, s.a.v.s., ali sada nije dovoljno samo podučavanje, jer je u islam ušlo što nije od njega, čak štaviše ušlo je ono što je uzrok rušenja islama, i zato je obaveza onima koji ljude pozivaju da počnu sa čišćenjem od onoga što nije od islama.
-Druga stvar jeste da se uz ovo ”čišćenje” obavezno djeluje na odgoju islamske omladine na ovom ”pročišćenom islamu”.

 
Ako dobro prostudiramo sadašnje islamske džemate, pa još od prije neke četvrtine stoljeća, vidjet ćemo da ništa nisu ostvarili pored sve njihove buke i galame kako žele islamsku vlast!
Pozivajući se na ovo, prolili su krv velikog broja nedužnih, a bez da im je to bilo od ikakve koristi, ali i pored svega toga, još uvijek od takvih čujemo ubjeđenja i djela koja su oprečna Kur’anu i sunnetu!”
 
Časopis ”Es-Selefijje”, 1/1415
Fetva uvaženog muhaddisa šejha Muhammeda Nasirudina Albanija