Vijesti

Egipat zabranio emitiranje Al Jazeere

295views

 

Egipatski sud donio je odluku o zabrani emitiranje kanala Al Jazeera Mubasher Misr. Radi se o još jednoj od represivnih mjera protiv mreže Al Jazeera i njenih dopisnika koje su uslijedile nakon vojnog udara 3. jula.

 

Administrativni sud u obrazloženju navodi da je Al Jazeerin kanal bio pristrasan.

 

Tužitelj Mamduh Tamam je Al Jazeeru optužio za da je bila protiv protesta 30. juna, iako se tu radilo o “narodnoj revoluciji”.

 

Također, optužio je Al Jazeeru da širi “lažne vijesti” te da je iznevjerila “čast novinarske profesije”.

 

Opsežna kampanja

 

Od prvog dana vojnog udara, 3. jula 2013, kojim je svrgnut Muhammed Mursi, prvi demokratski izabrani predsjednik Egipta, vlasti te zemlje su pokrenule opsežnu kampanju protiv Al Jazeerinih ureda u Egiptu. Zaplijenile su opremu u uredima i uhapsile veći broje dopisnika i uposlenika ove mreže.

 

Novinari Al Jazeere English Peter Greste, Baher Muhammad, i Muhammad Fahmi već su 249 dana u egipatskom zatvoru. Osuđeni su na sedmogodišnje kazne zbog “neistinitog izvještavanja i podrške zabranjenoj organizaciji Muslimanska braća.”

 

Dopisnik Al Jazeere Arabic Abdullah al-Shami i kamerman Al Jazeere Misr Mubasher Muhammad Badr pušteni su na slobodu. 

(AJ Balkans)