PITANJA

Ulazak u zahod sa kur’anskim ajetima i zapisima protiv sihra i uroka?

               
Pitanje: Pročitao sam negdje tekst po naslovom ”BONTON I ADABI DRUŽENJA S KUR’ANOM”, u kojem se u pretposljednjoj tezi kaže: ”Ne ulaziti sa “te’avizima”, tj. kur’anskim ajetima i zapisima protiv sihra i uroka, u zahod, izuzev ako su dobro umotani u kožu ili u srebreni okvir, što će se smatrati isto kao da su ti ajeti u tvojim prsima.” Zanima me koliko je ovo ispravno, s obzirom da mi je poznato da bilo kakvo nošenje zapisa ustvari nije dozvoljeno. Da vas Allah, s.v.t., nagradi!
 
Odgovor: Nije dozvoljeno unošenje u WC ili nošenje prilikom vršenja nužde na otvorenom bilo čega na čemu piše Allahovo ime ili na čemu je napisano nešto od kur’anskih ajeta. Enes, radijallahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, imao prsten na kojem je pisalo ”MUHAMMEDUN RESULULLAH”, pa ga je skidao prilikom vršenja nužde. (Ibn Madže)
Isto tako nije dozvoljeno nošenje zapisa koji sadrže nešto drugo osim ajeta i dova koje su došle sunnetom Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, naučenog konca i sl.  Oko zapisa na kojima su ispisani samo ajeti ili sunnetske dove ima razilaženja islamskih učenjaka, ali je sigurnije i ispravnije da se i one ne nose. Ebu Bešir Ensarijj, radijallahu anhu, prenosi da je bio sa Allahovim Poslanikom, sallallahu alejhi ve sellem, na nekim njegovim putovanjima, pa je poslao izaslanika (s naredbom) da na vratu nijedne deve ne ostane ogrlica od strune ili (je rekao) ”…ogrlica, a da ne bude otkinuta.” (Buharija, br. 3005.) (Detaljnije pogledati djelo ”KNJIGA TEVHIDA I RADOST PRAVOVJERNIH”, str. 93.)
Allah najbolje zna!

Odgovorio: Ikanović Muhammed

Print Friendly  Ulazak u zahod sa kur'anskim ajetima i zapisima protiv sihra i uroka? pf button both



X