PITANJA

Stav islama o takozvanom ”virtualnom” seksu?

Pitanje: Kakav je stav islama prema internet-razgovorima između muškarca i žene u kojima se spominju detalji intimnog odnosa, takozvani “virtualni seks”? Opravdanje je da će se to dvoje, ako Bog da, vjenčati ubrzo i da se mnogo vole, da ne mogu jedno bez drugoga, i da to nije isto što i pravi blud. U pitanju su dvije osobe koje prakticiraju islam, nažalost.  

Odgovor: Na našoj stranici objavljen je tekst uvaženog šejha Selmana el-Aude, koji govori o pravilima komunikacije između različitih spolova, kojeg posjetitelji našeg portal mogu pročitati OVDJE. Tekst je naslovljen sa “Zlatna pravila u internet-komunikaciji između dvaju suprotnih spolova”, i zaista je opravdano nazvan zlatnim savjetima. Koliko je onih koji će zbog nepoznavanja ovih pravila izgubiti i dunjaluk i ahiret. Svakim danom svjedočimo sve većem broju ubistava čiji je scenarij počeo na internetu, facebooku, pa su tako izgubili dunjaluk, a o gubljenju ahireta ne treba govoriti, zato što su to jasni i očiti grijesi. U spomenutom tekstu šejh napominje da se prilikom komunikacije sa suprotnim spolom nikako ne koriste fotografije, pa kako onda opravdati korištenje kamere, i to u čemu? U ‘’virtualnom seksu’’! Ko? Dvije osobe koje kažu da prakticiraju islam! Kakav li je taj islam u kojem se dvoje ‘praktičara’ vjere virtualno naslađuju putem interneta! Inna lillahi ve inna ilejhi radžiun! Kada su učenjacima današnjega doba neki postavili pitanje da li je zakonitoj ženi dozvoljeno da putem interneta pokazuje stidne dijelove tijela svome mužu koji radi u drugoj državi i ima potrebu za njom, odgovorili su da to ne bi trebali činiti, pa šta onda kazati o onima koji samo ‘’imaju namjeru da stupe u brak’’? Nije mi jasno kako razmišljaju spomenute osobe? Kako mogu biti sigurne od prevare? Kako god se ‘’voljena’’ osoba spremna pokazati tebi, postoji mogućnost da u njenom životu postoji još ‘’voljenih’’ osoba kojima se pokazuje i virtualno naslađuje.

 
Spomenuta stvar, to što se oni vole, nije opravdanje da se virtualno naslađuju i da jedno drugome pokazuju stidne dijelove tijela, kao i da jedno drugome pričaju o stvarima intime. Nema sumnje da je spomenuta stvar zabranjena, i da počinioci tog gnusnog čina treba da se istinski pokaju Allahu. Allahov Poslanik u vjerodostojnom hadisu naziva zinalukom gledanje u ono što je zabranjeno.
 
Ako bi se takvim osobama izdala fetva da im je zabranjeno koristiti internet općenito, normalno, korist toga prvenstveno bi se njima vratila – iako to oni sekundarno ne bi razumjeli – takva fetva ne bi bila daleko od istine.

Odgovorio: Elvedin Pezić prof.

Print Friendly  Stav islama o takozvanom ''virtualnom'' seksu? pf button both



X