Potrošena marka za domaći proizvod ostaje u BiH

Činjenica da je Bosna i Hercegovina smanjila deficit govori da se ipak dešavaju neki pozitivni pomaci. Bosanskohercegovački proizvodi ako nisu kvalitetniji od onih koje uvozimo, jesu bar u istoj kvaliteti, istakao je Admir Kapo, predsjednik udruženja Kupujmo i koristimo domaće, gostujući u Dnevniku TV1.
U okviru kampanje ” Domaće ili strano nije to isto”, kao i prošlogodišnje pod nazivom “Upalimo svijetlo u BiH” uspjelo se uraditi dosta po pitanju promjene svijesti građana u vezi kupovine domaćih proizvoda, ocijenio je Kapo.

Sama činjenica da je 90% firmi koje su učestovale u prvoj kampanji su odlučile da uzmu učešća i budućim, govori da su te kampanje imale efekta. Jako je bitno da mlađe genracije odrastaju na motu “kupujmo domaće”, tada će već biti lakše, dok se trenutno radi o jednom dugoročnom ulaganju.

I činjenica da je Bosna i Hercegovina smanjila deficit govori da se ipak dešavaju neki pozitivni pomaci. Bosanskohercegovački proizvodi ako nisu kvalitetniji od onih koje uvozimo jesu bar u istoj kvaliteti, ocjenjuje Kapo.

Kapo je naglasio da ne neophodno zajedničkim djelovanjem podići domaće resurse, prevenstveno zbog toga da naše firme budu što likvidnije u onom trenutku kada izađemo na eropsko tržište, kako bi se mogli boriti na njemu, te da domaći brendovi ne pređu u ruke stranaca.

Govorećo snažnim uvoznim lobijima Kapo je istakao da je nužno stvoriti bosanskohercegovački lobi, kako bi i strukture vlasti imale izvjestan poticaj sa te strane.

Kapo je istakao primjer Bosnalijeka kao primjer firme koja 60% svojih proizvoda plasira na strano tržište.

“Da njihovi lijekovi nisu kvalitetni sigurno ne bi mogli izaći na druga tržišta. Zar nam treba bilo čiji drugi proizvod pored onog to Bosnalijek može proizvesti. Tamo radi masa ljudi, uplaćuju se doprinosi i plate.Na taj način jačamo naše kompanije i čuvamo radna mjesta, otvaramo mugćnost novog zapošljavanja i samo takvim djelovanjem možemo graditi bolju ekonomsku budućnost”, naglasio je Kapo u Dnevniku TV1.

(TV1)

Print Friendly  Potrošena marka za domaći proizvod ostaje u BiH pf button both



X