Brada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice!

”Vehabije” od anonimnih donatora primaju novac za dugu bradu i kratke nogavice, a i njihove žene su dobro plaćene jer pokrivaju svoja lica. Vehabije sunete žene. Oni ne peglaju odjeću i ne jedu kašikama. Njihove žene su i u kući ”zamotane” i spavaju sa ”onim” na glavi. Dijele čokolade onoj djeci koja ne idu na mevlude i koja ne uče za šehide i umrle, a onoj djeci koja idu na mevlude i uče za šehide i umrle, čokolade ne daju.(1) Oni su potencijalni teroristi, fanatici, ekstremisti… Ove i još mnoge druge slične nebuloze već odavno kolaju bosanskohercegovačkim selima i gradovima, a objeručke su prihvaćene i od strane naših brižnih susjeda, ali i dalje širom bijeloga svijeta. Mnogo je ljudi koji su te glasine prihvatili kao neprikosnovenu istinu, i ne postoji način da se uvjere u suprotno. Kada ljudi postanu slijepi kod očiju i gluhi kod ušiju i kada iznošenje argumenata i nepobitnih činjenica izgubi svoju svrhu i svaki smisao, jedino oružje kojim se čovjek može suprotstaviti primitivizmu, malograđanštini, bezobrazluku i pakosti jesu ironija i sarkazam:  

Svako može živjet’ kako želi
Demokratski ustav tako veli
Sve dok zakon državni ne kršiš
I dok konce sistemu ne mrsiš
Sve dok drugom ne nanosiš štetu
Kako hoćeš živi u svom sv’jetu
Radi što te volja, tvoje pravo
Kudili te il’ ti rekli: ‘Bravo!’
Koju hoćeš odjeću oblači
I što želiš ti na sebe kači
Hoćeš pirsing, hoćeš tetovaže
Briga tebe šta ti narod kaže
Ponašanje i navike tvoje
Tvoj su izbor i plod tvoje volje
Pravilo za sviju ovo važiBrada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice! brada
Da l’ je tako, il’ su ovo laži?
Ovo važi za svakog homića
I za druga čudnovata bića:
Za lezbijke i biseksualce
Transvestite i transseksualce
Za skvotere, hipije, pankere,
Gotičare, repere, rokere
Za metalce pa i sotoniste
I skinhedse, neokomuniste
Za članove raznih subkultura
Svaki od njih neka svoje fura   
Prema svakom tolerantan budi
Oni nisu nastrani nit’ ludi
Al’ postoji jedna strašna grupa
Pod budnim je ona okom MUP-a
”Vehabije” tako grupu zovu
Posjeduju oni vel’ku lovu
Novac nude i vrbuju ljude
A za novcem ljudi uv’jek žude
Neki od njih rade k’o pastiri
Iz džepa im suho zlato viri
Drugi pak na bauštelu rade
Na hiljade feninga zarade
Otud pare, otud financije!
Neka znadu svi iz policije:
Tristo marki svaki’ mjesec dana
Svakoj ženi što je ”umotana”!
A muškarcu još trista za bradu
Face glavne su u svakom gradu
Vazdan leže, pare same stižu
Hiljade se na račune nižu
Ljudi moji, što da čovjek radi?!
Kad je novac skriven tu u bradi
Resurse ti svoje iskoristi
Bradu pusti, odmah si na listi
Transakcijski račun ti otvori
Prst u uho i brige ne mori
Odmah tebi SMS će stići
Sa porukom gdje ćeš pare dići
I uživaj do kraja života
Bradu gladi i viči: ”Divota!”

Oni dolaze…

Sve je više njihovih regrutaBrada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice! 1
Koji skreću sa Evropskog puta
Zam’jesili gadnu li su kašu
I dolaze već po djecu našu
Akademik to je rek’o davno(2)
Od tada mu ime mnogo slavno
Koga ćape teško li se njemu
Taj će raji kontrirat’ u svemu
Takav više neće u kafane
Babi svome nanosit će rane,
I na srcu i na brižnoj duši
Sramoti ga, nit’ pije nit’ puši!
Čak ni pive sin neće da proba
Ne zna, jadnik, šta je dobra roba
Sa ženama neće da se zdravi
Nešto glumi, pametan se pravi
Niti lunja niti noću skita
Svaki namaz u džamiju hita!
A ni kćerka kratku suknju neće
Da l’ nevolje ima od tog veće!?
Sve odbija da nosi tajice
I bretele i uske majice
Još mahramu stavila na glavu
Akademik bio je u pravu!
Oteše nam djecu ”vehabije”
Pusto bit će korzo i birtije
Pomagajte ljudi, kuku lele!
”Vehabije” djecu nam otele!
Akademik zarove negiraBrada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice! 4
I bosansku pov’jest on plagira
Optužuje ”muslimane nove”
Da su oni uveli zarove(3)
Kaže da su naše majke, nene
Koristile šalove šarene
O kakvome šalu on to zbori
Dužan hitno je da odgovori
Nek prelista sva glasila stara
Nema žene bez peče il’ zara
Istina je njemu dobro znana
Zašto šuti, to ostaje tajna

”Vehabijski” grijesi

”Vehabije” duhana ne puše!
Tako Bosni rejting svjetski ruše(4)
Potcjenjuju i ječam i šljivu
Ne piju ni rakiju ni pivu
I bosanskoj šljivi ugled kvare,
‘Mjesto ”brlje” oni pekmez vare!
Neće škole plesa ni baleta
Poput drugog normalnoga sv’jeta,
Djecu svoju u mektebe šalju
Od malena din-islam da znaju
Te ih tako bez milosti muče
Svakog dana haman Kur’an uče!
Danonoćno oni Ustav krše
Sa lica im mnoge dlake strše
Zločin čine jer brade ne briju
A žene im lica svoja kriju
Još je nešto kod njih vrlo bitnoBrada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice! nogavice
Odgovor’te, eksperti, nam hitno!
Da slučajno možda vi ne znate
Nogavice zašto oni krate?
Tu enigmu želi r’ješit’ raja
Od presudnog to joj je značaja(5)
Kapri hlače već se nose dugo
Al’ je ovo nešto sasvim drugo
Nešto smrdi, nešto tu ne štima,
Bilo ljeto ili hladna zima,
Nogavice krate ”vehabije”
Nešto krupno iza tog se krije
Stručnjaci za klimu razlog nude
Kompetentni oni su da sude:
Nogavice kratke, znajte, štete
I utječu na klimu planete
Što u Bosni ne usp’jeva kivi
Vehabiti i za to su krivi
Da ih nema, banane bi rasle
Na Vlašiću, i deve bi pasle
Sahara bi bila njiva plodna
Godina bi svaka bila rodna
Polarni bi medo preživio
I ugrožen više ne bi bio
Ni tigrovi, slonovi, bizoni
Ni gepardi, dabrovi, pitoni
Prestalo bi global-zatopljenje
Širilo se eko-osvještenje
Ozon-rupa ne bi bilo više
Prestale bi i kisele kiše
Da ih nema, da ne jedu hljeba
Sve bi opet bilo kako treba
Dok ih ima, bit će havarija
Spasite nas ljudi ”vehabija”!
Pomoć svaka bit će dobrodošla
Ne bi l’ pošast ova kako prošla
Pozovite čak i strip junake
I heroje iz legende svake
Zagora Te-Neja iz Darkvuda
I Robina Huda iz Šervuda
Možda oni rješenje pronađu
I iz krize izlaz nama nađu
Pomozite, ako Boga znate
”Vehabije” dajte istjerajte!!!

Svijet bez ”vehabija”

Vehabija u Bosni da nema
Ne bi bilo nikakvih problema
Svak’ bi sebi naš’o mjesto radno
Osjeć’o se niko ne bi gladno
Siromaštva više ne bi bilo
Džaba bi se i jelo i pilo
A gorivo, o njemu ne pitaj
Par maraka i do čepa sipaj
Bolnice bi bile haman prazne
Nestale bi i bolesti razne
Ne bi bilo droge, kriminala
Policija, ne bi ni trebala
Srbija bi Mladića nam dala
Još bi l’jepo tražila halala
Što je Ratka tako dugo krila
Od kajanja, sve bi suze lila
A i Ratko, plak’o bi i vik’o
Od žalosti kao vo bi rik’o:
Halalite, dragi muslimani
Donedavno mi što smo vas klali
Mislili smo da ste ”vehabije”
Zato mi smo klali uz Podrinje
….
A i dalje u čitavom sv’jetu
Na ovome Plavome planetu
Nastalo bi pravo blagostanje
Vuk za druga uzeo bi janje
Marsovci bi došli iz svemira
Sa porukom ljubavi i mira
Svi bi ljudi bili pacifisti
Ne fašisti niti anarhisti
I došla bi prekrasna vremena
Bez ratova i teških bremena
Još će mnoga čuda da se dese
”Vehabije” kad vjetar odnese:
Džeko bit će bolji od Ronalda
A Bešlagić Enis od Orlanda(6)
Jehovci će primat’ transfuziju
Turska uć’ će u Euro-uniju
Amiši će postati hakeri
Microsofta i Googlea partneri
Cayber sv’jetom oni će vladati
Računare redom rasturati
U Kini će prestat’ jesti cuke
Društvo PETA trljati će ruke
Koride će ukinut’ Španjolci
Zadovoljni bit će PETA-ovci
Cosa Nostra uzgajat će krave
Sir i ml’jeko oni će da prave
I Rusi se od radosti smiju
Mjesto votke sada bozu piju
Iz Meksika dobre v’jesti stižu
Droge nema –  sad izvoze rižu
”Vehabija” kad ne bude više
Sve će opet da se reguliše
Zato dajte, ako Boga znate
”Vehabije” odmah protjerajte!!!

….

Dosta šale, dosta ironije
Neka čuju antivehabije:
Nisam ”mudža” niti ”vehabija”
Nit’ taliban niti selefija
Put sunneta to je moja staza
Baš onako kako Malik kaza(7)
Uzor meni ashabi su časni
I svi drugi učenjaci krasni:
Nu’man b. Sabit,(8) imam Malik,
Šafi’, Ahmed i svi njima nalik
Na hiljade iz časne plejade
Zamislite, nosili su brade!
Kad bi neko od njih danas doš’o
I ulicom gore-dolje proš’o
Začuo bi viku sa ulice:
Vidi brade, gledaj nogavice!
Sljedbenik sam ehli-sunnet pravca
I seneda – hadiskoga lanca
Vehabijom ko me bude zvao
Il’ mi neko slično ime dao
Allaha mi, halalit’ mu neću
Moje noge dok se zemljom kreću
A ahmaci, neka reže, laju
Uslugu mi čine, neka znaju
Slobodno nek pucaju od  sm’jeha
I nek čiste tako me od gr’jeha
Sunnet Poslanika ko kleveta
Duša takvog crna je, prokleta
Samo on je moja etiketa
Nek zažmiri onaj kome smeta

Musa Aid,  27. rebiul-ahir 1432. h.g.
musaid77@gmail.com

Bilješke i napomene:
1 – Vjerovali ili ne, ovu vrlo čudnu rečenicu izgovorio je ugledni bosanski imam koji već dugo boravi u Americi. Govoreći o mudžahedinima koje efendija naravno smatra ”vehabijama”, u svom intervjuu kojeg je sad već davne 2001 g. dao magazinu BiH Dani, između ostalog, kazao je i slijedeće: ”…Mnogi su došli samo da propovijedaju ovaj svoj islam. U nekom selu kod Travnika, za vrijeme rata, kada u BiH nije bilo dovoljno hrane, kada su ljudi gladovali, arapski mudžahedini su došli sa kombijem punim hrane i čokolada, okupili su djecu oko toga auta i rekli im: “Djeco, znamo da ste gladni i da ste se poželjeli čokolade. Čokoladu će dobiti samo onaj koji ne bude išao i prisustvovao učenju mevluda, čokoladu će dobiti samo onaj koji ne bude išao da uči za šehide i umrle. Oni koji praktikuju ove novotarije, čokoladu dobiti neće.”  (Magazin BiH Dani od 02. 11. 2001. br. 230).

2 – Akademik Rešid Hafizović je u listu ”Oslobođenje”, od 25.11.2006. objavio sad već legendarni članak pod naslovom “Oni dolaze po našu djecu”, u kojem je o onima koje on naziva ”vehabijama” između ostalog rekao: “Oni su došli po našu djecu, došli su da uzmu krvavi danak, da nam uzmu srce i dušu kao plaću za mrvice koje su nam donosili sumnjivi humanitarci sa posljednjim, nečasnim nakanama. Oni su među nama. Šireći praksu tzv. incestnih brakova po našim selima, kasabama, varošima i gradovima, oni su već dobrano načeli naše tradicionalno društveno tkivo. Oni su već u našem medijskom prostoru, u našim upravnim i akademskim religijskim institucijama: u našim džamijama, našim medresama, našim akademijama, posvuda.” (“Oni dolaze po našu djecu”, Oslobođenje, 25.11.2006.) Ubrzo nakon toga Rijaset IZ BiH kritički je reagirao na Hafizovićev članak, a u saopćenju se između ostalog navodilo i ovako: ‘‘Rijaset IZ je iznenađen neprimjerenom retorikom kojom se služi prof. Rešid Hafizović u analizi određenih pojmova i pojava u islamskoj povijesti, poput pojma “vehabizam”. Rijaset IZ poštuje akademsku slobodu svojih muderrisa, profesora i učitelja, ali osuđuje neprimjerene kvalifikacije na račun bilo kojeg muslimanskog autoriteta. Nije primjereno da profesor akaida (islamske doktrine) na FIN-u IZ u BiH naziva bilo koga, a kamoli imama Muhammeda b. Abdul-Wehhaba, “bezumnikom iz Nedžda”. To nije u duhu islamskog morala, niti je to u duhu bosanske tradicije islama.” (op. aut.)

3 – Dovodeći u pitanje, ili preciznije rečeno, negirajući opće poznate i vrlo lahko provjerljive historijske činjenice – da su muslimanke Bosne i Hercegovine nosile zarove i feredže, akademik Rešid Hafizović je u intervjuu, koji je dao urednici ”Oslobođenja” Vildani Selimbegović, između ostalog rekao: ”Sve dok nam nije počela stizati “ulema” sa Arapskog poluotoka, mi nismo imali problema sa burkom i nikabom, već smo u Bosni svih ovih pet, i nešto više, stoljeća islama imali svoje nane, majke, sestre i kćeri koje su nosile prepoznatljiv šal, domaći, bosanski, i pokrivale glavu onako kako to Kuran zapovijeda, tako da to nikome i nikada, čak ni u vrijeme komunističke vladavine, nije pričinjalo teškoću.” Akademik, iako formalno odobrava nošenje nikaba ako se ono svodi na lični izbor jer to, kako kaže, tada spada u domen ljudskih prava, on u isto vrijeme vrlo samouvjereno negira da nikab ima bilo kakvo utemeljenje u islamu i šerijatskim izvorima: ”Ako se eksperti za ljudska prava slažu da je taj dio odjeće neizostavni detalj u korpusu ljudskih prava, onda sam ja prvi koji ne dopušta da se u ljudska prava dira, pa o ma kojem ljudskom pravu bila riječ, ali to onda ne treba povezivati sa vjerom i pravdati vjerom, praveći vlastitu religijsku tradiciju, mimo milijardu i pet stotina milijuna muslimana u svijetu, karikaturom i anahronom pojavom, već treba svesti na razinu vlastite, pojedinačne modne opcije i izbora.” (Oslobođenje – Pogledi, 31.7.2010.,  str. 26-28.) O kakvom to ”prepoznatljivom, domaćem bosanskom šalu” govori akademik i kako to da one muslimanke koje nose nikabe svoju vjeru i tradiciju prave ”karikaturom i anahronom pojavom”, vjerujem da nikome nije jasno, pa bi bilo zanimljivo čuti njegov argumentiran odgovor. U tom intervjuu koji obiluje pristrasnošću i vrlo upitnim izjavama, akademik između ostalog za nikab kaže da je ”najmanje stvar vjere i religijskog uvjerenja…”, a za žene koje ga nose tvrdi da su ”zarobljene u burku i nikab, otrgnute od svijeta i života”. (op. aut.)  

4 – Bosna i Hercegovina je evropski prvak u konzumiranju alkohola. WHO navodi kako građani BiH, koji konzumiraju alkohol, godišnje u prosjeku popiju 56 litara čistog alkohola, 140 litara 40 postotnog alkohola. Najveći dio alkohola, 73 posto, građani BiH uzimaju konzumiranjem rakije. Ni u pušenju ne zaostajemo. Svaki stanovnik Bosne i Hercegovine godišnje u prosjeku popuši više od dvije tisuće cigareta, a svakog dana na taj način u dim ode gotovo milijun i pol eura, pokazali su statistički podaci objavljeni u BiH. Na tržištu BiH godišnje se proda 411 milijuna kutija cigareta. Izvor: http://www.bitno.ba/vijesti/bosna-i-hercegovina/nakon-pusenja-bih-rekorder-i-u-pijanstvu

5 – Prijateljski savjet svim zakletim neprijateljima kratkih nogavica:
Nemoj džaba da vam duše pate
Ne mislite: ”Zašto hlače krate?”
Kada časni sunnet vi ne znate
Zašto barem niste demokrate?
Da je moda nosit’ trofrtaljke
Svi bi rekli: vidi što su slatke!
(op. aut.)

6 – Orlando Bloom, poznati britanski glumac. (op.aut.)

7 – Neki je čovjek upitao imama Malika, rahimehullah, o ehli sunnetu, pa mu je on odgovorio: ”Ehli-sunnet (tj. njegovi pripadnici) nemaju nikakvog drugog nadimka osim ehli-sunnet. Ne zovu se ni džehmijama, ni kaderijama, ni rafidijama…”. Ibn Abdul-Berr, El-Intika fi fadailis-selasetil-eimmetil-fukaha, str. 35, Darul-kutubil-‘ilmijje, Bejrut, bez godine štampe.

8 – Nu’man b. Sabit je pravo ime imama Ebu Hanife rahimehullah. (op. aut.)

Print Friendly  Brada, nikab, nogavice – vehabijske smicalice! pf button both



X